lauantai 2. tammikuuta 2010

AVATAR

Minä olen aivan myyty! Meinasin jättää menemättä "ylipitkät taistelukohtaulset" allergiani takia - mutta onneksi laitoin jalkaa toisen eteen ja saavuin juuri ajoissa leffateatteriin. Minulla on silmälasit ja hetken meni, ennen kuin sain paketin 3D-lasien kanssa toimimaan.
Mutta leffa oli ihana! Hyvin ennalta-arvattava, mutta who cares! Kunnon sadulla täytyy olla kunnon loppu. Mitä siitäkin tulisi, jos susi sittenkin söisi Punahilkan!? Yhteys luontoon oli hyvin uskottava joskin hihhulointi sielun siirtämisoperaatiossa muistutti Ice age:n pikkumurmeleiden (vai mitä ne nyt oli) yhteistanssia.

Niin kaunista ja komeaa - henkeäsalpaavaa!

Ja nyt minä haluaisin nähdä fantasiaelokuvan, jossa ei ole yhtään sotaa (tai lukea kirjan).

P.S. Tämä postaus on muuten kommentti erääseen leffablogiin, mutta siirsin sen tännekin muistoksi.

4 kommenttia:

  1. Hei, vielä en ole Avataria nähnyt. Oikeastaan en ole yhtään edes vielä suunnitellut katsovani sitä, mutta pitäisikö sittenkin.. vaikka scifi, seikkailu, taistelu, animaation yhdistäminen todellisuuteen jne. eivät ole 'genreäni'..
    Joskus ehkä kannattaisi laajentaa repertuaariaan. Ehkä menen sen teini-ikäisen tyttäreni kanssa katsomaan.

    VastaaPoista
  2. Pitäisikö minunkin? Olin ajatellut jättää väliin, mutta bloggauksesi sai toisiin aatoksiin. Toivottavasti en ole myöhässä; tässä pikkukaupungissa elokuvat näytetään vain pari kertaa.

    VastaaPoista
  3. Rohkeasti vaan uusia kokemuksia hankkimaan :) Jos ei muuta, niin 3D kokemuksia. Minulle fantasia (-kirjallisuus ja -elokuvat) on aina toiminut myös hetken hengähdystaukona ja pakopaikkana todellisuudesta. Leffapäivänä oli eräsi iso ikävä asia painanut mieltä, mutta sainpa hetken rauhan ja sitä myöten etäisyyttä asiaan. Menolippu Pandoralle ostettu!

    VastaaPoista
  4. ONKO AVATAR 3D LEFFA.. KUKAAN EI MAININUUT SIITÄ TÄÄLLÄ AFRIKASSA!! Shame, mutta toisaalta oli jo aivan riittävän jännittävä ilman lisäulottuvuuksiakin!! Et ole koskaan maininnut minulle, että sinäkin pidät BLOGIA!?!

    VastaaPoista