tiistai 23. helmikuuta 2010

Hyvä Isännöitsijä J.R.

Alakerrassani asuu muusikko - Leinonen nimeltään. Musiikki on mukavaa, noin yleisesi ottaen, mutta kerrostalo ei mielestäni ole oikea paikka soittimille, varsinkaan rummuille ja sähkökitaralle. Laulutaitokin hieno asia, mutta jälleen mielipiteeni eroaa paikasta harjoitaa sitä, ja varsinkin vahvistettuna. Siltä se ainakin kuulostaa. Äänieristyksen luulisi vanhassa talossa olevan kohdallaan, mutta patterit johtavat mainiosti ääntä. Kaksi kertaa olen muusikon ovikelloa soittanut asiasta mainitakseni, mutta hän on ollut niin musiikin lumoissa, että ei ehkä ole kuullut..

Tilanne on minulle uusi, vaikka olen kerrostaloissa 15 vuotta asunut. Onko tämä oikea tapa lähestyä asiaa?

terveisin A-rapun kyylä, Susanna

P.S. Ikäväkseni huomasin, että takat ovat asetettu käyttökieltoon hormistojen huonon kunnon takia. Ollaanko asialle tekemässä jotain?
P.P.S. Minulla on takka...

4 kommenttia:

  1. Lähesty isännöitsijää sähköpostilla. Näin minä teen kun naapurin juoppo rupeaa rähinöimään. Laitan siihen sähköpostiin tarkan päivämäärän ja kellonajat, jolloin häirintää on ollut.
    Maksan niin kallista vuokraa, että haluan todellakin asua ja elää RAUHASSA!!!

    Isännöitsijä sitten kyllä vastaa viestiin. Meidän tapauksessa huomautus oli käyty laittamassa asukkaalle heti ensimmäisen arkipäivän koittaessa. Ja eikös se ole niin, että kolme huomautusta ja ULOS !

    VastaaPoista
  2. Ai että mua hölmöä: tämä siis oli kirje isännöitsijälle. En heti muistanut otsikkoa kun kirjoitin kommenttia.

    VastaaPoista
  3. Joo, se tosiaan oli kirje isännöitsijälle - vielä en ole saanut vastausta. Mietin, että pitääkö kirjata kerrat, joilloin häiriötä on ollut, mutta päätin sitten jättää laittamatta. Nytkin alakerrassa paukkuu, joten eiköhän niitä kertoja ole luvassa. Haenpas sen siniruutuisen pikkuvihon ja alan pitämään kirjaa...

    Vuokralla tai omistusasunossa - asumisrauha olla pitää!

    VastaaPoista
  4. Siis joku paukuttaa oikeasti rumpuja kerrostalossa? Mäkin soitan rumpuja, muttei tulisi mieleenkään soitella niitä kotona (paitsi sähköisiä)!

    Kyllä mun serkku saatiin ainakin hyvin nopeasti häädettyä, kun möykkäsi vuokra-asunnossaan yökaudet :) Hiljaisuus on tärkeää, onneksi meidän talossa on hyvä äänieristys.

    VastaaPoista